Midsommarfest!

Då har man slutat jobbet för ikväll och har bara några timmar imorgon. Taggad till tusen med dricka och nya kläder. Jag ser verkligen fram emot imorgon. Vi ska fira ute i Calles hus, fem minuter från vår nya lägenhet, med grillning och bara en massa roligheter.

Jag fick höra förra veckan att midsommar skulle komma med sol och 20 grader. Vågar man lita på det?

Vad som också är roligt är att Johanna kommer med, vilket är ett nytt ansikte blans oss andra ursprungliga. Sjukt roligt att du ska med måste jag säga.


Vilka mer är det som kommer?

Calle
Åsa
Rikard
B
Becca
Robban!?
Johanna
Jonathan
Mikaela
Eva?
Suzan?

Kommer några av Åsas kompisar kanske? (Ska man vara förberedd på ölspelet?)
Robban, det är klart att du kommer...! (Jag vet att du läser min blogg, någon skvallrade :P)

Jag har säkert glömt någon, vi ska tydligen bli uppåt 30 pers!!

Jag vill bara att det ska bli natt så att det blir morgon så jag kan jobba klart. Haha.. *ni fattar*
 
Vad ska ni andra hitta på för kul?
Trackback
RSS 2.0