Minisemester

Hur glad är inte jag som hade räknat med att jobba alla dagar fram till tisdag nästa veckan (förutom onsdag denna vecka), när min nya chef säger att jag är ledig onsdag-söndag denna vecka?

Det var inte planerat men det var verkligen inte en dålig överraskning. Så nu då, vad ska man göra nu?

Jo, ikväll ska jag bara ta det lugnt, har varit sjukt i ett tag nu och sov inte mer än 2 timmar inatt. Tog mig en powernap på tunnebanan till jobbet idag! Hehe..*

Jobber var ganska lugnt idag, ser fram emot att Tove kommer tillbaka till oss imorgon. Dessvärre så jobbar jag inte med henne förrän på måndag. Det är lite tråkigt men säger det igen, jag klagar inte på lite ledighet.

Imorgon har jag tvättid under dagen vilket innebär att jag kommer sola mellan varje byte. *Ja, jag har längtat efter sol*
Torsdag sola och bad med Eva!?
Som sagt, jag ska njuta av den svenska sommaren innan jag åker till Grekland. Jag är alltid den som inte har fått sola något innan jag åker på semester för att jag antingen har jobbat eller varit ledig på regniga dagar.
Fredag är Skansen med Fredrik, Maria och lilla Oscar. Ska blir roligt att träffa dom alla tre. Var Sabis sist. (1½ år sen)
Lördag är bad och grill med grabbarna grus och några kompisar! :D

Me like min lilla minisemester!





Kommentarer
Postat av: Maria

Låter bra det!:)

2009-06-30 @ 23:08:42
URL: http://glife.se/marialjunggren
Postat av: Susanna

Alltid skönt med lite oförbredd semester :)

Och förresten tack så mycket för tipset om skoaffären, ska faktiskt till sthlm i helgen :D

2009-07-01 @ 23:48:26
URL: http://www.susannah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0