Shoppa

Nu sitter jag här... Igen.

Ska snart göra mig klar för att åka in till stan och shoppa.
Måste bara göra lite lunch till B. Får bli något lätt idag, så kan jag göra något lite med avancerat ikväll. Det måste tina bara.

Jag stod och finurlade lite med Lassas igår om jag vad jag ska köpa. Det här är vad jag har kommit fram till:


Bikini
Solskydd
Tunika
Leggings
Sandaler
Somrig jacka
Kofta


Ja, det blev ju en del. Frågan är då bara om ni tror att man kan köpa det mesta av det här för bara 1000 kr?
Det är inte det att jag inte har pengarna (äntligen lite pengar över till mig efter alla räkningar), det är ju en stund kvar innan vi åker och jag vill gärna lägga undan lite till resan. För att samtidigt ha råd att leva lite med mina kompisar i solen innan jag åker.

Vi får se vad jag har med mig när jag kommer hem.
Ska ju möta upp mamma också! :D

Pussa..*
Trackback
RSS 2.0