Skickat in våra papper

Jag glömde berätta något roligt igår. Vi har skickat in våra papper till Väsbyhem nu. Vi var hemma hos Linus och Ida i helgen och skrev alla våra ansökningar. I förrgår fick jag ett sms från honom där han skrivit att han skickat alla papper nu. Vi hoppas att det inte ska behöva ta 3 månader, som det står att det tar under juni-augusti. Fast samtidigt kan det vara skönt att få lite mer tid att förbereda sig på.

Kanske hinner köra upp en gång till? :P *Skoja*

Tessan som jag lärde känna under intensivkursen har sagt att hennes pojkvän kan hjälpa oss med färger och annat material i och ,med att han jobbar med det. Så nästa gång jag träffar Tessan ska vi få se vad det finns för färger..
Har ju hittat några tavlor på jobbet som jag vill köpa. Jag visste att B inte skulle gilla motivet. Men han har gått med på att jag får köpa dem! :D

Jag vill verkligen flytta nu. Jag har insett att jag känner mig väldigt hemma i Väsby.
Ska dessutom bli roligt att komma Becca lite närmare igen. Vi har ju inte setts mycket alls sen vi flyttade hit.

Pussa..*
Trackback
RSS 2.0