Skulle egentligen träna lite idag..

Jag började ju träna innan vi åkte till Thailand men slutade egentligen med det så fort vi åkte. Nu är det väl dags att sätta igång. Jag hade tänkt åka och simma i Vällingby. Men som vanligt så föredrar jag att sova...! Haha..

Jag har varit inne och tittat lite efter någon bikini på Nelly.se.  Jag köpte ju en därfrån när vi åkte till Thailand. Jag var inte alls nöjd med den men det fick gå ändå. Jag ville verkligen inte lägga mer pengar på saker här hemma, utan allt jag hade skulle gå till Thailand. Skulle köpt en ny där... Men hittade ingen som jag gillade så mycket.

Jag tycker att jag har hittat en väldigt fin bikini. Vad tycker ni?
Ska man satsa på den?
Eller ska man kolla i butik först?

Ni får gärna kommentera här, bu eller bä??


Wave Set SEK 998, Salinas - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0