Ändra utseende!

Jag tycker om min blogg på ett sätt men jag tycker samtidigt att det är för dystert för att kännas ok. Jag har iofs haft en liten period där allting bara har känts mörkt och dystert. Nu känner jag dock att jag är på väg tillbaka. Är det inte dags för en ny layout då?

Jag funderar på olika färger och vad jag har kommit fram till nu är turkost. Men hur vill jag ha det  då?

Om ni har några förslag får ni gärna skriva till mig. :D

Ikväll ska jag träffa Anna och Disa. Det är första gången på hur länge som helst. Ska försöka hitta min kamera också. Så att jag kan ta några bilder och visa er.

Först till jobbet..

Skriver mer senare!

Pusspuss..*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0