Gårdagens Överraskning

Igår var ju jag hemma hos Linda och tittade på hennes lägenhet som var otroligt fin!! Väldigt mysig!
Ska skriva mer om det i ett till inlägg.

Men när jag kom hem, si sådär runt 2 på natten, så hade B monterat upp badrumshyllan som vi köpte. Det var en trevlig överraskning. Det kändes som ett heeelt annat rum när jag gick in. Det blev mycket mer hemtrevligt än innan. Nu känns det som att det finns lite liv där inne.. Det var ganska kalt innan. *härligt*

Vi skulle ju egentligen inte köpa annat än förvaring till garderoben. Men tyvärr så var den hyllan som vi ville ha slut på lager, både i Kungens Kurva och i Barkarby. Så vi satsade på en del andra saker istället.

Vi köpte ett nytt soffbord. Påminner en hel del om det vi redan har men skillnaden är att det nya bordet har lådor stora som jag vet inte vad. Vilket gör att vi får plats med en massa småsaker i. Sen köpte vi ett CD-ställ i samma färg som vår nya byrå i sovrummet. Blev väldigt fint!

Jag ska ta lite fler bilder så att ni får se hur det blev. Jag känner mig väldigt nöjd i alla fall... :D



 





Trackback
RSS 2.0