Becca och Robban idag! :D

Dagen som skulle bestå av puts och städ här hemma har återigen slutat med en hel del annat.
Vi åkte i och för sig och handlade lite. Sen ville B provköra den bil vi funderar på att köpa inom kort. En V70. Vi åkte till ett ställe i Solna. Jag rekomenderar inte dom. Hur dryga som helst och det märktes att dom inte trodde att vi som var så unga skulle köpa en bil. Så dit går vi inte igen!!!!

Vi passade på att åka dit när vi ändå skulle lämna bilen till Bs pappa. När vi kom till Väsby ringde vi och frågade om Becca och Robban ville äta lite med oss. VI träffar ju dom så sällan, så det var riktigt roligt. VI pratade en heeel del bostäder och bilar. Någonting hoppas vi inträffar inom kort i alla fall! :D

Nu sitter jag i soffan med min älskade katt sovandes i knät. Ska snart ut och köpa lite margarin. Jag tänkte ett jag skulle göra lite scones. Idag har var den dag då Fredrik parade ihop oss för första gången. Idag har vi även varit tillsammans i 1½ år. Grattis till oss!!

Nu ska jag handla lite!
Ha de bra!
Trackback
RSS 2.0