Huset fullt!

Igår kom Bobban hit. Det var inte direkt igår som han var här. Riktigt roligt att träffa honom igen tycker jag. Sist han var här var innan vi åkte till Thailand i november. Vi började titta på Valkyrie igår men jag somnade innan 22!! *VA??*

Jag sov i mer än 12 timmar inatt. Det har jag inte gjort sedan jag var sjuk. Behövde det troligtvis!!

Ikväll kommer Natta och Rikard hit och ska äta middag med oss. Det ska bli trevligt tycker jag. Det var ganska länge sen nu. Det kommer bli ändring på det när B nu kommer gå över på att jobba natt istället för hur han jobbar nu. Då går han över på samma schema som G. Vilket i sin tur gör att vi kan ses mer! :D

Innan dom kommer ska jag hinna städa lite här hemma. Det är inte fruktansvärt stökigt men det är aldrig fel att dra några tag med dammsugaren!

För er som inte vet så kom Natta in på sin skola i England. Så i september åker hon iväg, 4 år!!!
Kul för henne men synd för oss. Jag kommer åka och hälsa på mycket vill jag lova!!!!!



(Klicka på bilden för att komma till hemsidan)
 
Trackback
RSS 2.0