Vin hos Linda

Vi hade det väldigt trevligt igår hemma hos Linda tycker jag!
Lägenheten var, som jag skrev i inlägget innan, väldigt mysig och hemtrevlig. Hade jag varit singel hade jag också velat bo sådär..

Vi hade det bara trevligt med en massa vin och cider, melodifestivalen och tro mig, en massa chips!
Jag åt så mycket jag orkade... Det blev väl typ en hel påse eller nåt.. Haha.. Det slog mig lite senare att det var antagligen på grund av att jag inte ätit någon middag.

Vi avslutade kvällen med att gå till Galways på Kungsgatan med lite dans och Mojitos!!!
Visst var dom goda Linda??? :D

Tack så jättemycket för en väldigt trevlig kväll!
Nästa helg blir det Pizza hemma hos mig på söndag.. :D


Pussa..*









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0