Hemma över helgen

Det har varit en hektiskt vecka för mig. Mer blir det!!
Nästa veckan har jag min sista intensivvecka men det är inte över efter det. Dels så kommer ju mitt teoritest och min uppkörning, men innan jag har kommit så långt så kommer även min matte kurs att dra igång nästa vecka. På det ska jag jobba och även försöka fokusera på min slutfas i körandet.

Jag är hemma över helgen, B ska jobba och det ska även jag. Ikväll ska det bli kul att få träffa mina tjejer igen, har inte setts på hur länge som helst.

Imorgon kommer även Linus och Ida och ska kolla på vår lägenhet igen. Har jag sagt det innan?
Vi har hittat en lägenhet som vi vill ha, det är i Väsby så B är glad. Vi hoppas bara att det går igenom med allt. Så som ni märker så har jag en hel del att tänka på. Jag har märkt att det inte är så många som läser nu men nu har ni i alla fall fått förklaringen till varför det går ett tag mellan inläggen.

Ha de bäst!!

Pusspuss..*
Trackback
RSS 2.0