Intensivkursen klar

Helgen spenderade jag ute på Amandas landställe ute i Norrtälje. Känner mig väldigt hemma i Norrtälje nu måste jag säga. Känner till vägar och hus.
Dom andra tjejerna fotade, jag hade kameran med mig men glömde att fota. Lägger upp lite bilder när dom andra lagt upp sina.


 

Riktigt härligt med SPA!!


Idag har jag varit tillbaka på jobbet som vanligt. Det har varit mycket idag... Hoppas att Dick fick någon lugnt stund på kvällen, för mycket var det när vi var kvar allihopa!
Jag avslutade med att övningsköra lite med pappa. Eller lite och lite, vi körde i över 2 timmar. Det gick ganska bra. Kul var det i alla fall! :D

Kvällen avslutade jag med att läsa lite matte, eftersom den kursen satte igång idag. Måste säga att jag känner mig väääääärdelös!! Det var inte alls rätt!
Fel bok var det också.. Det ska jag fixa imorn!





(Härlig låt.. Får se om mina kollegor känner igen någon!?)



Källa: http://www.myspace.com/matildafridaester

Kommentarer
Postat av: Glasse

Hallåj ville bara säga att jag tyckte det gick SÅ fint när vi körde sist. Lycka till nästa vecka.

2009-06-07 @ 21:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0