Lilla My

Idag fick vi hem vår lilla kisse som vi längtat efter i snart en månad. B kommer få träffa henne imorn.
Än är det lite svårt att veta vad Zelda tycker, jag har redan sett framsteg vad gäller dom två. Zelda ryggade direkt när jourhusse kom in med buren i lägenheten. Det har frästs en heeel del här ikväll men jag tror på mina sötnosar. Det kommer inte ta så lång tid innan dom i alla fall accepterar att bo under samma tak.

Lilla My är väldigt snorig, så jag har fått torka hennes nos ett antal gånger redan ikväll. Har lite svårt att tänka mig hur mycket det faktiskt får plats i hennes lilla näsa.
Hon är verkligen inte blyg och när Zelda fäser bryr hon sig knappt. Vi har nu två små tuffingar hemma här. Jag har tagit lite bilder men i och med att det är ganska sent nu och jag ska upp tidigt så lägger jag upp dom imorn. När B kommer hem med min dator. (sitter vid hans nu)

Imorgon ska jag dessutom träffa Sophie. Det var ett tag sen nu. Vi funderar på att antingen bowla eller spela biljard. Vi får se vad det blir.

Nu ska jag gå och lägga mig, ni får sova så gott allihopa!

Nattpuss..*

Trackback
RSS 2.0