Uppdateringar

Jag har inte skrivit på felar dagar. Det innebär dock inte att det inte har hänt något. Johanna var upp hos oss från måndag till tisdag. Det var ett kort men trevligt besök. Jag hoppas att du meddelar mig om hur det gick med intagningen när du får svar sen?




I tisdags hade jag som sagt min testlektion och det gick ju bra.. Nu väntar jag bara på själva kursen. Men jag vill inte säga när. Det kanske låter töntigt men går det dåligt vill jag inte behöva svara på det efter. Ni lär märka det ändå.




I torsdags var det Valborg och jag var hemma hos pappa på middag. Det var väääldigt gott. Jag drack lite vin och sedan åkte jag hem. Då hejade jag på Råcksta-gänget här hemma en stund. Eller ja, vi var hemma hos Kikka och B. (Bli inte förvirrade, hennes sambo heter också B.)





Vad har hänt sen?
Johanna kom hit igår. Inte Johanna från VMO, utan Johanna min kollega. Vi tittade lite på tv, åt massa chips och bara pratade. Det var mysigt..





Idag har det varít jobb och nu blir det lite öl.
Det ska bli treeevligt!!

Ses!!
Trackback
RSS 2.0