Frånvaro

Dom senaste dagarna har varit pluggyra för mig: sökte jag rätt program? sökte jag till i vår? rätt skola?
Jag har dessutom jobbat på det. Anledningen till att yran blev som den blev var det besked B kom med i förrgår.. Att det han vill söka, den utbildningen lägger ner i Stockholm. Jag säger inte vad, för jag vet inte hur pass "öppet" jag kan prata om det än. Men den finns kvar i andra delar av landet. Umeå bland annat och sen också ner i landet. Jag har bara sökt en skola 20 min hemifrån. Uppsala.

Jag har också en tendens att göra en höna av en fjäder. Vilket jag är fullt medveten om men jag vill ju inte behöva ha oss pluggande på olika orter. Det hade jag inte räknat med. Nu har vi pratat lite och även han säger att jag gör en höna av en fjäder. För jag har ju inte ens fått svar på hur det gått än.

Vi pratade om det på telefonen ikväll. Jag ska ta reda på om det går att bli förflyttad efter en stunds studier i Uppsala. Vi får se vad som händer. Det kanske tar några år. :P (babbelbabbel)

Men nu vet ni varför jag inte varit närvarande på ett tag.

Har ni sökt utbildning också?
Vad har ni sökt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0