Heldag

Hur blev min heldag med Becca?

Jo, det började med att vi åkte hem till B's föräldrar och gick ut med Pellas. Hans familj lånade vår bil igår för att åka till Kolmården. Pellas kunde inte följa med. Så vi gick ut med honom en stund tidigare idag. Det var mysigt.. Vi gick förbi ett jättefint område där alla träden hade rödfärgade löv. Det går inte att beskriva hur fint det var. Hade tänkt fota med mobilen men den glömde jag i bilen.

Efter det åkte vi till Coop för att införskaffa lite ljus att sätta ut på gravplatserna som vi skulle besöka. Allt gick prima. Ja, tills vi kom tillbaka till parkeringen. Någon hade backat in i vänstra bakdörren. Så det blev en repa. Ganska stor. Eller ja, stor men liten. Vet inte hur jag ska förklara det. SURT!!!

Jag skäms över det. Det var mitt ansvar för deras bil och vad händer?!?!?!
Förlåt!!

Efter ett omtumlande fynd och Becca fått lugna ner mig lite så åkte vi i alla fall till Norra Begravningsplatsen. Där irrade vi omkring och letade och letade. Jag skäms lite över att säga att jag inte hittade den jag sökte. Så efter några timmar så åkte vi därifrån. Becca tände i alla fall ljus för en familjemedlem.

Efter det åkte vi vidare till lilla L.
Så liten, så fin, för kort tid på jorden..
Saknad!

Tillbaka i Väsby efter mycket irr och vims så satt vi här i soffan med McD, godis, läsk och chirre. Idol på tv och bara mys.

Tråkigt att du mådde lite dåligt. Fast jag hoppas att en hel natts sömn gör dig gott. Låt inte stressen ta dig!

Nu ska jag fixa lite här hemma inför imorn, så ska jag hem till B's föräldrar igen och sova själv.. :P
Puss på er alla..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0