Jag kanske är för tidig men det skadar inte.. Tycker jag!

Sista helgen jag jobbar nu på ett tag. Vi har ju lagt om schemat så att jag och Tove får dom helger vi vill ha. Så efter den här helgen är jag ledig två helger i rad.

Ikväll efter jobbet så möter jag upp S och åker hem till Väsby. Nu har vi inte setts på ett tag, så det blir lite mys tänkte vi. Ta en fika som vanligt. Frågan är bara om vi ska hem till henne eller om hon ska komma hit.


Vad annars??
Jo, den 20:e ska jag skjutsa mamma. Det ska bli roligt att få åka lite längre. Ser vi fram emot.

Jag kanske kommer uppfattas som knäpp nu. Men det är ju faktiskt, om ni tänker efter, inte så lång tid kvar till jul. Är jag den enda som har börjat tänka på vad jag ska köpa för julklappar?

Jag vet några saker som jag vill ha, däremot är det svåra att veta vad jag ska köpa till alla andra. Dock har jag en plan om vad jag ska köpa till B. Sen får vi se hur det blir med den saken! :P
Anledningen till att jag börjat fundera redan nu är för att jag inte vill stå där den 23:e och inte ha hunnit med alla. Det säger jag varje år men det blir alltid samma sak.
Har ni inte börjat tänka tanken?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har faktiskt en idé till mina syskon, som jag kom på för typ en månad sen eller mer, men jag kan inte bestämma mig. men du är iaf inte ensam!

2009-10-11 @ 12:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0