Sista dagen idag.. Skönt!

Imorgon är jag ledig!
Det ska bli jätteskönt. Känns som att det var sjukt länge sen jag var det. (inte alls längesen)
B är ledig både idag och imorgon. Så äntligen så har vi en dag att hitta på något på. Promenad med Pellas och sen kanske titta lite tapeter. Vi har ju jobbar olika helger i över en månad och några veckor till kommer vi ha det så. Men snart är det över. Vilket känns riktigt skönt.

Då ska vi på middag på en restaurang som B får välja och sedan på "Walking with dinosaurs". Det var ju B's födelsedagspresent från mig. Det ska bli intressant.

Jag ska snart bege mig till jobbet. Får ta bilen idag. Yeeey!
Men först fixa lite med disken!

Pusspuss..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0