Twinsies!

Efter många försöka att hinna ses så har vi äntligen hittat en dag som passar. Idag ska jag hem till min syster och barn för att mysa lite i höstvädret. Vi ska äta våfflor och bara mysa. Om det är någonting jag har gjort så är det att sakna dom.

 


Jag hade egentligen tänkt att jag skulle ta bilen, men B ska sätta på vinterdäcken idag. Så det blir lite svårt. Sen är det så skönt att han slutar kl. 00.00 idag. Yeeey..!
Jag får hem honom tidigare än vanligt och då är vi officiellt lediga på samma helger!!
Vi har jobbat om varandra i nästan 2 hela månader. Om inte mer men nu är det som vanligt igen!!!


Efter det bär det nog av till pappa. Min faster och hennes man ska dit efter att dom varit på en föreställning inte långt ifrån honom. Mamma ska dit också tror jag. Jag tänkte att jag skulle dit eftersom jag inte träffat Kerstin och Bosse sen min kusse fyllde år i somras. Det är på tiden!

Hur ser er helg ut annars då?

Sa jag det att jag har rivit tapeter i tv-rummet?
Det är verkligen inte fint här just nu men lite kul var det i alla fall! Hehe..
Eller hur Becca?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0