Vad ska jag göra?

Okej.. Den här bloggen kommer att fortsätta handla om min vardag, kommer inte göra något tema.. För jag har bara för mycket saker som jag vill ventilera.. Eller kommer vilja i alla fall..

Det är bara för er att stå ut med att det kan komma svackor.

Jag har en del framtidsplaner. Jag skulle däremot kanske vilja få lite råd om det. Säg såhär; jag skulle kunna börja jobba med en bra sak. Då menar jag väldigt bra! (tänker inte skriva vad än..)
Eller börja plugga?

Plugga vill jag verkligen göra. Men den här andra saken är väldigt bra också!
Då menar jag för framtiden. Plugg och jobb som påverkar framtiden? Vilket väljer man?
Räcker det för er, för att kunna ge mig tips och råd?


Svar till Jessica: Nej, det verkar inte som om vi är tidiga. Dom har redan börjat "jula" på NK. Hur långt har du kommit i dina planer då?
Jag tror att jag fortfarande står på noll.. :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0