Valt Tapeter

Vilka konstiga dagar det har varit. Ena dagen har jag försökt hålla mig vaken för att kanske ställa tillbaka mitt dygn. Sitter ju uppe hela nätterna annars. Dock somnade jag några gånger, lite sådär från och till. Fast jag hann klippa mig.

Tur att Tessan körde.

Trots mitt tappra försök att hålla mig vaken somnade jag, men inte så pass att jag hade svårt att somna på kvällen sen. Vaknade dessutom 13.20 igår..
Jag vet inte vad jag ska göra för att få tillbaka ett normalt dygn. Nu inatt kommer B vara ute på landet med G och hans hund. Så jag ska försöka att inte bli så sen med att söva inatt. Har lixom ingen att vänta på.

Annars då, vad har hänt?
Igår städade vi här hemma. Jo, ja det behövdes. Vi vet nu vilka tapeter vi ska sätta upp på väggarna i dom två sista rummen. Var och tittade på det igår. Kommer bli fint tror jag. Sen är det bara fixa med möbler och så är vi klara..!! :D
Hoppas bara att Mats kan komma ganska snart.

Lagom till jul sa jag ju hela tiden!! ;)

Annars vet jag inte så mycket mer. Men en del hann jag med! :P

Pussa..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0