DinSko

Jag var nere en sväng i Väsby Centrum för att handla upp lite inför ikväll. Tjejerna kommer över vid 19-tiden och då hade jag tänkt bjuda på lite snacks till vinet.
Men eftersom jag inte varit så mycket nere i Centrum på ett tag så var det ju självklart att jag gick vilse. Men inte är jag ledsen för det.

Jag gick förbi DinSko och hittade inte bara ett par skor, utan 3 par!!
Det var jättebra priser på dom också. Så med nästa lön (som bör vara en hel månadslön) och jag sett till så att B slipper betala för mig, ska jag ladda upp med lite höstkläder och sånt. Självklart är det lägenheten som ska prioriteras. Men man kan om man vill, i måttliga mängder!

Försökte att kopiera bilderna så att jag kunde lägga upp dom här. Men i och med Flash så gick inte det. Därför har jag kopierat länkarna.

Tycker ni att dom här var fin?
Värt priset?

Sko nr: 1

Sko nr: 2

Sko nr: 3

Jag gillade hur som helst alla 3. Så det får blir ett par i taget, om jag inte skulle vinna på lotto eller så!


Kommentarer
Postat av: Lucia

Jag skulle ta antingen ettan eller trean:D

2009-09-05 @ 17:22:09
URL: http://luc.blogg.se/
Postat av: Lucia

Joo det var ju det. Inte ofta man ser en rappare gråta i live tv liksom!

2009-09-06 @ 00:58:51
URL: http://luc.blogg.se/
Postat av: Amanda

Mid cut boot i skinnimitation fan?? =) Puss

2009-09-07 @ 11:21:26
Postat av: Linda

Jätte fina Sanna!

2009-09-13 @ 11:44:25
URL: http://youshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0