Mycket bil

Idag har jag i stort sätt suttit i bilen hela dagen. Det började med att jag hämtade upp mamma på arlanda, som jag skrev tidigare att jag skulle. Lämnade av henne hemma, där jag kan tänka mig att hon somnade direkt! Hon kom hem från DC idag.. Inte alls avis!

Hämtade upp Amanda vid centralstationen, inte riktigt där vi hade bestämt, men jag har ju inte lärt mig att hitta i stan än. Känner bara till mina gamla gator. Åkte ut hit till Väsby och hämtade upp Becca för att sedan åka ut till Norrtälje. Väl framme gick vi och köpte en tårta, jag ringde upp Tessan för att kolla hur det gått för henne. Det fanns verkligen en anledning till att fira. Inte bara mitt körkort utan även hennes och samtidigt hennes födelsedag!

Vilken födelsedagspresent det måste ha varit att klara uppkörningen samma dag! :D
Grattis igen tjejen!


Vi åt lite pizza, som vi alltid gjorde på intensivkursen. Jag och A delade på en medan Tessan åt en själv och Becca åt hamburgare.

Tårtan var god, tråkigt bara att alla lärare som man ville träffa var tvugna att åka. Men samtidigt, kan man förvänta sig att dom ska stanna bara för att man själv vill det.
Sen vet man ju aldrig, det kanske är så att jag måste ta mig dit igen.. Hehe..
Ingen mindre än Becca själv bokade upp sig på en intensivkurs med min lärare!! :D
Kommer bli grymt kul, då lär vi oss allt vi kan på samma sätt!

Imorgon blir det mycket bil också. Ska hämta mitt körkort som har kommit. Dock har det landat i Vällingby enligt vår gamla adress. Så tänkte passa på att handla då också. Trodde egentligen att jag skulle jobba men det blev inte riktigt så!

Nu ska jag väl försöka sussa lite. B har redan sovit i någon timma. Känns lite udda när han somnar så tidigt, är inte van vid det!

Sov så sött så hörs vi imorgon!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja, det var väldigt ledsamt... Tack...

2009-09-23 @ 16:12:33
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Kevins mamma Mia

Är så glad för din skull. ja alltid när jag är gravid så blir jag galen i satsumas:P

När är de eran tur då å få en bebis?

=)

Tack vi gillade klocka skarpT!

2009-09-24 @ 15:12:22
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0