Meddelande till Linda

Jag har fått en tillsägning av Linda att jag måste uppdatera mer om vad som händer här hemma. Jag vet att jag inte varit så jättebra på det.

Vad vill du veta Linda??

Hm..
Jag har sökt in till sjuksköterska i Uppsala. Tror dock inte att jag kommer komma in. Men det vore riktigt skönt att komma igång med skolan igen.
Kommer jag inte in så har jag i alla fall sökt juridisk översikt tillsammans med B och G.

Zelda har sovit hela dagen precis som jag. Dock blev jag lite rädd här tidigare ikväll när hon hade fastnat med hela tassen och "armen" i tratten och ramlade nästan livlös på golvet. Ahh!
Anledningen till att hon låg still var för att hon lev rädd. Men det löste sig.

Jag har inte så mycket att uppdatera om just nu jag har ju bara varit hemma och varit sjuk dom senaste dagarna. Det är nog därför jag varit dålig på uppdateringar.

Det är snarare så att jag har massa frågor till dig..
Hur känns det nu när du varit borta ett tag?
Det verkar som att du verkligen har full rulle hela tiden..

Jag kommer inte hinna komma och hälsa på dig i Portugal innan du kommer hem. Har du träffat några roliga människor under tiden du varit där?

Ja, berätta mer!

Puss på dig linda..*


Här är vi tjejerna hemma hos Linda i våras..



P.S. Det här blev mer av ett mail till Linda än vad det blev ett "riktigt inlägg". Men men..*


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack sanna vad gullig du är... Känns som om att jag har full koll nu på allt som du gör :)

Lägg till mig på msn, kan prata med de andra flickorna men inte dig, [email protected]



Jag har det så bra här nere, varit här i sex veckor nu så de har blivigt mer rutin när skolan börjat o allt men stortrivs!!! fast jag saknar er hemma oxå!!!!



Puss puss

2009-09-30 @ 21:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0