Hade lagt ner annars

ÄNTLIGEN var det enda jag tänkte när jag såg den gröna texten på skärmen idag. Det här var inte första gången jag satt i den salen med nästan samma frågor. En gång till och jag hade nog lagt ner. Men denna gång blev det grönt, vilket innebär aldrig mer dom salarna, med dom frågorna och den ångesten!

När jag kom ut med mitt godkända körkort idag så skakade mina ben mer än någonsin. Jag är väldigt glad att jag inte behövde köra då, hade nog slutat i krock eller något på vägen hem.


Men jag har kört själv idag. Vilken känsla det var att sitta själv i bilen första gången själv: SKRÄCK!
Den här gången var det ju ingen som satt bredvid och hjälpte till..
Dock så la sig skräcken ganska fort och nu känns det helt ok. Måste ju få vänja sig lite mer.


Imorgon ska jag hämta pappi på flygplatsen. Ska bli roligt att få träffa honom igen! Becca följer med mig. Hon kan kanske vägen bättre än mig.

Ses imorgon! ;)

Puss och godnatt..*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0