Inte alls roligt

Uppdatering GI: Det är sjukt hur godissugen jag är och har varit hela dagen. Ja, vi har ju slutat med kolhydraterna helt men jag tycker ändå att det är ett tecken på hur osunt vi har levt. Jag kommer se den här månaden som vi prövar det här, som ett detox. För har kroppen väl vant sig vid dom nya vanorna, så kommer kroppen kunna behandla dom osunda vanorna mycket bättre än vad den gör idag.


Uppdatering övrigt: Jag pratade med en av mina kollegor på jobbet igår om studier. Jag har ju börjat känna suget efter att fortsätta plugga ett tag nu. Det är på tiden att det händer något på den fronten känner jag. Problemet har ju varit det att jag inte vetat vad jag vill plugga. Jag har väl märkt att jag hoppat från både det ena till det andra. Fast dom senaste programmen och kurser som jag tittat på är i alla fall inom samma "kategori". Min kollega M sa i alla fall att jag bara har en månad på mig att söka. Vilket jag inte hade den blekaste om. Så igår på jobbet skrev jag ut lite kursplaner och övrig info om det jag valt.


Program:


Sjuksköterska
Beteendevetenskap

Kurser:

Juridisk översiktskurs


Ska läsa igenom det här lite närmare så får vi se vad det blir till slut. Det är bara dags för mig att sluta vela och gör något av mitt liv. Hehe..


Efter jobbet släppte B av mig i centrum för att jag skulle promenixa lite med Becca! Nog gick vi. I över en timme och jag känner fortfarande av det i både ben och höft.. Vi tog inte ens i.
Trevligt var det, så det är ett måste att vi gör om det inom kort!


Nu ska jag mysa lite med min B! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0