Okej, jag avslöjar väl då!

Jag har försökt hålla det här så hemligt som möjligt. Men det kommer nog läcka ut hur som helst.. Det har det redan gjort till några.

Om ni som försökt ringa mig under dom senaste dagarna har märkt att jag varit lite frånvarande så finns det en anledning. Jag har nämligen varit helt uppslukad i min uppkörning. Teorin har jag inte tagit upp för den kuggade jag. Men idag klarade jag hur som helst uppkörningen!

Körkortet har jag inte än, men förhoppningsvis har jag det snarast! :D
Nu kommer jag kunna vara människa i alla fall ett tag till! Sen blir det in i dimman med mer plugg!

Pusspuss..*

Kommentarer
Postat av: vesna

hahaha jaa verkligen, du förstår mig :P

2009-09-01 @ 17:38:18
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Glasse

Jag har sett dig kära en hel del men idag var du helt suverän! GRATTIS GRATTIS du är värd det!



Har letat efter iläggsskivan till bordet på vinden men kan inte hitta det. Kan du inte titta om det finns i själva bordet?



Kram kram

2009-09-01 @ 17:46:20
Postat av: Laila

haha ja ljusbrunt var ganska fint faktiskt :P fast gillar iof blont med :P

2009-09-01 @ 22:59:40
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0