2 uppsatser i 1

Jag har fått ändra lite på mitt upplägg idag. Det blir ingen träning innan jobbet eftersom att jag tvekar lite på Medley. Vi ska istället åka och lämna in vår bil då ena lampan har pajat. Efter det blir det jobbet stängning men jag har hört av mig till M och hoppas på att hon kanske kan hoppa in för mig. Jag måste nämligen plugga. Imorse fick jag reda på att vi har i stort sett har två uppsatser i en den här veckan. Så jag ligger lite efter. Jag kan inte låta alla andra i min grupp göra det.

Ahh!

Så ta med böckerna till jobbet igen om ingen skulle kunna hoppa in, så att jag kan plugga på rasten.

Aska vill jag inte alls se innan Irland, men det verkar som att jag är på väg snabbare än väntant..
Från och med nu är det plugg före allt annat!!! Ahh!

Efter Irland!

Puss..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0