4 dagar klarar man väl?

Det är bara fyra arbetsdagar kvar för mig innan vi ska (försöka) åka. Jag blir lite orolig igen över att vulkanen kommit med ännu ett utbrott och att ytterliggare ett askmoln är på väg över Storbritnannien så dom håller stängt lite till.
Ska man behöva bli orolig nu igen?
Sen handlar det inte bara om att själva resan ska bli av för mig. Utan jag är otroligt flygrädd. Så mycket av det spelar in här också!


Ikväll efter jobbet blir det plugga plugga plugga!
Jag ska försöka få iväg ett utkast på den här veckans uppgift. Men också försöka få iväg ett för nästa vecka. Så vi slipper tänka på det om vi åker.

Någon dag här när det lugnar ner sig lite tänkte jag också försöka fixa min header. Jag har inte haft tid att göra det. Det är i alla fall dags nu. Den jag har passar inte in här längre!

Puss..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0