Fondväggen

Det börjar arta sig. Man blir aldrig helt färdig med en lägenhet, det finns alltid en massa saker man kan göra för att förbättra. Det håller jag med om. Så vi är inte helt klara, men nog börjar det känns bra! :)

Sovrummet är nog det jag kommer bli mest nöjd med. Men vi har också kommit på en sak med vår fondvägg i tv-rummet. Där ska vi sätta upp massa bilder på saker vi gjort tillsammans och andra saker vi gillar. Vänner, resor.. etc.. Ja, ni förstår.

Jag har redan ramat in några bilder. Ska se om jag kan hitta fler. Har ni några bilder som ni känner skulle sitta fint på väggen här hemma, säg bara till! :)

Till!

B är och köper pizza och jag känner mig febrig. Toppen!

Pussa..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0