Grilla snart?

Nu när man börjar närma sig sommar, trots att det går väldigt långsamt, bör vi kanske ta och fixa till vår "trädgård" också. När vi flyttade hit såg vår uteplats ut att odla dreadlocks, inte så charmigt. Dock var det inte någon idé att sätta dit nytt gräs då, i och med att det började bli höst och gräset skulle ändå täckas med snö.
Men nu, som sagt, när vi börjar närma oss sommar är det kanske dags.

Vi måste alltså köpa nytt gräs (hur konstigt det än låter), samt nya utemöbler (eftersom dom gick sönder i förra lägenheten... hm.. konstigt) ;) och en grill!
Planen är ju som sagt att vi ska grilla där ute inom kort. Det vi behöver är bord och stolar, dock får det inte vara så stort. Lagom ska det vara för så mycket plats har vi inte.



Det här gillar jag. Jag funderar lite till. Jag vill ju också ha massa fina växter och blommor i "trädgården". Vi får se vad det blir. Jag ska fråga om L vill hjälpa mig. Hon är hur duktig som helst på det här med plantering osv.

 



Kommentarer
Postat av: john granath

vi kommer och hjälper dig sanna!

2010-04-17 @ 20:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0