Ingen vattenkokare

Ledig idag, ja och nej!

Full rulle hela dagen idag. Vaknade när B kom hem och kunde inte somna om. Vid vad kan hon ha varit? 8-8.30?
Gick ut och la mig på soffan för att titta lite på tv. Tvärdeckade!
Vaknade igen vid 11.40 och satte mig med skolarbetet direkt. Vid 13 var det dags för tvätt, samt matlagning och plugg. (tur att man tror att man kan göra allt samtidigt)

Iväg och träffa Sandra, Nina och Lucia vid 17.30. Vilket var mycket mycket mysigt! Har som sagt inte träffat dom här tjejerna på flera år. Det var verkligen roligt att träffa er igen. Hoppas på flera gånger fast lite mer oftare!
Kände att man kom in i gymnasiemode ganska snabbt! Mycket härligt!! :D

Reunion är jag lätt på!!



Sp3B 2006



Hem igen vid 20 för att plugga vidare. Arbetet var inlämnat vid 23-tiden och därmed var jag helt slut!
Tog mitt obligatoriska bad med bok och tänkte nu koka mig lite te. Vad händer då?
Min kära vattenkokare har totalt lagt av. Ville inte bo med mig mer, så jag är lite lessen i ögat!

Det här var min dag i korta drag. Inte alls som jag hade planerat från början.

Det blir mitt te som planerat, dock med vanlig kastrull!
Sen sängen och mera bok!


Puss och natt!

P.S. J.. Jag lovar att ringa imorgon, dåligt samvete för idag!

Pusspuss..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0