Påsk

Hur ska ni fira påsk i år?

Själv jobbar jag den här helgen (som vanligt finns det några som skulle säga) men efter jobbet på lördag ska jag hem till pappa och bara mysa. Det var länge sen nu som jag var hemma hos honom, eller ja, träffade honom helt enkelt.
Jag har en lite påspresent som jag tänkte ge honom också. Härligt värre med fint väder till påsk också. Som jag sa till tjejerna igår när jag fikade "det är vara snöstorm imorgon, det är ju trots allt 1 april" men se, det kanske håller i sig. Det var på tiden!

I övrigt är det inte så mycket värt att nämna. Längtar bort, vilket ni kanske redan listat ut. Hehe..
Men snart bär det av och om jag har det i sikte kanske resten är överkomligt?!

Vore iofs skönt med en hel natts sömn utan tecken på stress. När får jag det?
Nu får jag inte deppa ihop, det är påsk och upp med hakan. Men efter helgen får vi se hur allt löser sig. Hoppas på det bästa, tror ingen av oss orkar längre!

Puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0