Räkningar är faktiskt inte alltid dåligt

Alla mina egna räkningar betalda, nu återstår bara våra gemensamma. Det kommer inte bli kul, vi har ganska mycket på bilen den här månaden..
Men det är inte bara tråkigheter med att betala pengar, Grekland är godkänd och betald för min del. Johanna betalar imorgon!

Wiiihooo!!!

Sen verkar det ju nu som att arlanda öppnar upp igen på fredag. Jag vill verkligen att ni håller tummarna för mig. Jag vill jag vill jag vill!


Skriver lite mer senare, nu ska jag iväg och köpa gymkortet och träna med Becca!

Puss..*

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas ni kommer iväg! Ser ut som man kommer öppna flyplatserna nu...

2010-04-21 @ 21:39:08
URL: http://littlemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0