Ska göra mig lite kaffe nu

Med lönerapporten inne, sitter jag här och skriver. Min rygg gör ont och tankarna på att träna infinner sig igen. Eftersom att jag är på jobbet större delen av min vakna tid där jag står, lyfter, klättrar och bär bör jag träna. Hur många gånger har jag inte sagt det innan?
Ett antal.

Det är dags nu när lönen kommer. Månadskort här kommer jag!

Idag kommer vi hur som helst att fortsätta med lägenheten. Det kommer bli hur bra som helst. Funderar på om jag ska åka ner till Centrum och köpa lite småfix till sovrummet. För Sovrummet är det som vi tror vi blir klara med först idag.
Sen hittade jag ett par jättefina tavlor som jag skulle vilja ha i stora rummet. Dom skulle göra sig så fint där. Jag får se om jag kanske tar mig neråt! :)

Vad ska ni hitta på idag då?

Dags för kaffe! *mumma*

Pussa..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0