Tror på sura miner

Ojojoj!
Tror att min grupp är sur på mig för att det har tagit sån tid. Men å andra sidan har jag haft en del att tänka på den här veckan och jag kunde inte ta mig från jobbet tidigare!
Så vad ska jag göra?
Huvudsaken att det blev klart i tid!

(M, jag tänker på dig, vet hur det känns! Det är aldrig roligt såntdär!! Det är inget man kan förutspå heller. Vill du prata om det så vet du att du kan prata med mig!)

Hur som helst är allt iväg och det kanske är så att den sista jobbiga veckan innan avfärd börjar lida mot sitt slut. Nu hoppas jag bara på att allt annat går vägen och att vi verkligen kommer iväg. Men allt annat går ju vägen så varför skulle det här inte göra det?

Fick en lista på avgångar från idag av pappa på mailen. Jag såg ett till Dublin som gått i tid..!!

Jag missade att ringa mamma men jag var så uppe i skolan när jag åkte från jobbet. Förlåt underbara mammi! *Ringer imorgon*

Nu antar jag att det är dags för sängen igen, eftersom jag öppnar butiken imorgon!

Puss på er..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0