Lips of an angel

Har haft en mycket mysig dag idag. Det var roligt att träffa T och hennes son. Vi fikade och åkte till Åkersberga och åt mat. Sen var det hem och fikade igen. När jag åkte därifrån vid 16 tänkte jag att jag skulle hinna hem till söder innan 17. Eller runt!

Inte visste jag att jag skulle behöva köra i 5 km/h från Sollentuna hela vägen in till Söder. Är det någon som vet vad det var som hände idag??
Hur som, jag var framme hos mamma 18.30. Är det någon som ser min restid?

Jag åt middag med mamma och hennes vänner från jobbet. Nästa gång vi ses blir det hemma hos henne med bilder från Aruba.

På vägen hem var jag förbi B på jobbet. Han ville ha lite mat/frukost stående på jobbet, så det fick han.
Jag vet inte om det är så att jag har blivit lite bortskämd med att ha honom hemma i några dagar men jag tyckte att det var jobbigt att åka hem. Även om jag visste att jag behövde det. Jag hoppas verkligen inte att vår resa blir inställd på grund av det här med vulkanen. Det får inte hända!





Den här låten har betytt en hel del för mig under åren. Även om jag med tiden har börjat lyssna på den med andra öron. Under en period trodde jag inte på att det skulle finnas en chans för oss. Jag är glad att jag hade fel och jag är otroligt glad att jag vågade.
Jag var otroligt dum men jag came to my senses och jag hade dig kvar. Jag har sagt det innan och jag säger det igen, jag tror att det var en period då både du och jag prövades. Vi fungerar så bra ihop nu för att vi redan fått känna osäkerhet och rädsla för att förlora.

Jag kommer att sakna dig ikväll.
Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0