Lite piggare, lite bättre!

Nu är jag lite piggare än vad jag var sist jag skrev. Jag vaknade med världens baksmälla och nog kan jag säga att det var ett tag sedan det hände. Skönt att veta att man lever ialla fall.

Min kväll igår var helt klart hektisk. Jag tror inte att jag har flängt så mycket på stan sedan jag började på Gallerix. Haha..
Men nog känner jag att det inte får bli en vana jag är inte van vid "dagen-efter"-mående. Jag vaknade säkert upp vid 9.30-10 och mådde inte alls bra. La mig i badet en stund och sedan ner i sängen igen.

Jag har inget som helst dåligt samvete mot mig själv att jag mått som jag gjort idag, för igår hann jag nog med en hel del ändå.
Det var hur kul som helst att träffa mina från Råcksta!! Saknar!!
Grilla snart tycker jag låter som en toppen plan!



(Bild från tidigare utgång)


Eftersom vi ska åka (förlåt att jag tjatar men man får väl vara glad?) så har vi en del saker som ska göras innan det. Plugget ska bli färdigt. Vi har hunnit en del men jag tror att jag börjar bli klar. Skickar iväg mitt utkast till JS ikväll. Det blir skönt att slippa tänka på det när man är bortrest.

Ska jag vara helt ärlig så är det en hel del saker jag vill slippa tänka på då. Så det kanske sitter fint med en lite bloggpause på några dagar.

Hur som helst, snart ska vi på middag hemma hos storasyster J och J. Det ska bli jättemysigt tycker jag.
Men nu plugga lite till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0