Våga tänka

Jag vågar nu tro på att den här vulkanen lägger sig innan vi åker. Pratade med en kvinna som jobbar på Kahls i Kista och hon sa att vulkanen håller på att lägga sig. Vi får då hoppas att Katla inte vaknar.
Men dom har ju börjat öppna upp flygplatser igen nu. Jag tycker synd om er som inte kom iväg under helgen, men jag hoppas att ni får den ersättning som ni ska ha!?

Jag har nu börjat våga planera igen inför vår resa. Vi kommer att landa någon gång på förmiddagen och sen ta oss till vårt hotell. Jag gillar ju att planera saker i förväg. Det får tiden att gå lite fortare.


Några saker som jag anser är ett måste är:

  • Guinnesmuséet
  • Irländska pubbar
  • En sväng över till Galway
  • Fish and chips
  • Shopping – På Penny’s självklart
  • Hop-on-hop-off
  • Jig (Riverdance)
  • Sist men inte minst: Starbucks!

 

Jag har verkligen längtat efter en weekend med B, nu blir den av och jag är hur glad som helst. Vi är värda den här resan!

 

Pusspuss..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0