Fotokurs?

Jag är jättesugen på att ta en fotokurs för jag vill lära mig att ta fina bilder som kan vara roligt att göra någonting av. Många av bilderna som jag blivit nöjd med har bara varit ren tur. Jag vill kunna vara stolt när jag visar upp bilder.

Det var en kund inne i butiken för några månader sedan så berättade att han gått en kurs (varav han skulle rama in en av bilderna) och att det både lätt och roligt. Det ska tydligen gå att göra på distans också och man får högskolep för kursen!!

Varför inte?!



Foto: Min sambo B
Thailand 2008



Imorgon har jag mitt sista pass innan jag gå på semester igen. Den här gången blir det att åka till Norrtälje. Trots det att jag har varit ledig ganska mycket i sommar så ska det bli skönt att få åka iväg på semester igen. Vi ska egentligen åka på onsdagmorgon men både jag och B vill verkligen komma iväg, så vi kanske åker redan imorgon efter jobbet!

Vi får se hur det blir men nu är det i alla fall natt för mig!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0