Hemma För En Natt Bara

Jag har bara varit hemma över natten, men under dom timmar hemma har jag hunnit med att stå på Stockholmsmässan i Älvsjö (ska även tillbaka dit idag), där det är Formex mässa över helgen. Efter det träffade jag Becca över en fika på lite kladdkaka (som jag bakat själv... Mycket god!! :P) för att sedan hämta J från jobbet. Hon sov över här efter att vi ätit tacos och druckit lite vin.
Mycket trevligt måste jag säga..

Nu sitter jag här, fast jag egentligen borde stå och diska. Men jag ville bara visa lite livstecken. Det är ganska svårt att hinna med det ute på landet.

Jag åker som sagt tillbaka nu i eftermiddag. Men ville bara säga hej. Vi kommer hem igen på söndag.

Ikväll väntar kräftor och imorgon en dagskryssning med buffé.. Jag gillart! ;)

Pusspuss på er alla..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0