Bara Klockan Inte Är Efter 10!!

Var det enda som slog mig när jag vaknade med ett ryck imorse. Jag hade ställt klockan på 6 för att snooza lite innan jag gick upp. Jag kommer ihåg att jag frågade B igår när jag ställde klockan: Kommer jag vakna av 3 klockor eller behöver jag ställa fler? Om inte annars kanske du vaknar?

Jag vaknade av första klockan - men sen somnade jag om. När jag vaknade andra gången hade jag den där känslan av att så mycket som jag har hunnit drömma hinner man inte drömma på en halvtimma! Det är något som inte stämmer..

Klockan var 9.15 och jag skulle vara på jobbet klockan 10!!
Jag är otroligt glad över att jag hade bilen hemma och att jag har mitt körkort!

Butiken öppnades klockan 10 och jag kan andas ut. Problemet är bara att jag hade sett fram emot att kanske ta ett glas vin ikväll. Vi får se hur det blir med det nu - i och med att bilen står här på jobbet.
Ska försöka använda mina tankeknölar under dagen.

Hoppas att ni får en trevlig dag kära ni!


Kommentarer
Postat av: johanna

HAHA jag älskar bilden!

2010-12-29 @ 23:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0