Även Jag Kan Ge Julklappstips

Idag hade jag på mig en vanlig svart bas - jeans och linne - med en grå kofta som jag köpte i London och ett halsband som jag fått av min syster då jag hjälpte henne på Formexmässan i somras. Jag tycker att just den färg jag har på mitt smycke passar väldigt bra till enkla kläder. Det får vardagliga kläder att kännas lite mer uppklätt.

Några kunder frågade mig vart jag hade fått tag på det halsbandet. Jag har ju inte gett några direkta julklappstips på bloggen men jag tänkte att eftersom så många noterade detta lilla smycke och blev intresserade - varför inte lägga ut en länk till er?

Märket är Cooee Design och det är ett företag som har sitt ursprung i Lagan. Dom tillverkar både smycken och även designade föremål till hemmet - allt detta i plexiglas. Mycket prisvärt och väldigt fint!

Jag på jobbet idag


Halsband format som Tingeling i "spegelplexi"

 

Blev du också intresserad av dessa smycken gå in på den här hemsidan och hitta mer.

Kommentarer
Postat av: Linda

Fint halsband :)

2010-12-08 @ 13:08:11
URL: http://www.linnda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0