Dag 02 – Min Första Kärlek

Jag vet inte riktigt hur jag ska skriva det här inlägget då det finns en del "min första kärlek" fast satta i olika kategorier. Jag kan helt ärligt säga att jag inte riktigt vet vad som klassas som min första kärlek.

Hur som helst hade jag en kärlek i ung ålder, en kille på dagis som hette Philip. Jag hade lite svårt att uttala hans namn, så jag kallade honom för Schlippi.

Vi gick emot allt som våra dagiskompisar sa - tjejbasiller, killbasiller, pussades och kramades, vi höll handen och vi lekte. Det var inte många som vågade men det gjorde vi! :)
På något sätt är det ett minne för livet.

Det roliga är att jag faktiskt har letat upp honom på Facebook och det visar sig att vi har gemensamma vänner - inte från dagis utan för vuxenlivet! :P

Världen är liten! :P



Kommentarer
Postat av: Filip

Kallade du mig för Schlippi nån gång också kanske? :)

Den här utmaningen är lite rolig. Imorgon, dag 03, kommer säkert alla göra sig till vad gäller matlagningen - ingen lär väl skriva, "jag åt blodpudding vi hörs imorn"

Hare:)

2010-12-01 @ 13:42:40
Postat av: Sanna B

Haha..

Vad roligt att du tycker att den här utmaningen är rolig! :P

Matlagningen??

Dag 03 är mina föräldrar! :P

2010-12-01 @ 13:50:36
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0