Dag 03 – Mina Föräldrar

Jag känner att det är lite väl personligt att skriva för ingående om mina föräldrar. Däremot kan jag säga att jag har bland dom bästa föräldrarna du någonsin kan tänka dig.

Om det är något jag har fått uppleva med dessa två härliga personer så är det världen, som jag skrev tidigare i utmaningen så har vi rest en hel del under min uppväxt.
Mina föräldrar har dessutom förberett mig på hur vuxenlivet skulle kunna se ut så att när jag väl flyttade hemifrån visste på ett ungefär hur livet skulle se ut. (I form av åtaganden och annat)

Livets skola med mina föräldrar har kanske inte alltid varit en dans på rosor, det tror jag det är många som tycker i respektive familj. Fast jag måste säga att sen man flyttat hemifrån och fått lite distans till vissa saker och fått se andra saker ur ett annat perspektiv - så förtjänar inte mina föräldrar annat än MVG som lärare!!

Hade inte klarat det utan er. :)

Pappa och Mamma på Kreta 2009
Älskar er jättemycket!

Pussa..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0