Dag 04 – Det Här Åt Jag Idag

Ni trodde väl inte att jag hade glömt utmaningen för idag?

Nej, det var dock väldigt nära ögat. Jag var som sagt hemma hos Becca då hon gjort illa foten. Tyckte så synd om henne som hoppar runt på kryckor så jag köpte med mig lite att äta på. Fick inte med allt på bild och bilden är kanske inte den bästa. Men jag skriver allt som stått på menyn annars.



1. Thaimat
2. Frödinge Kladdpepparkaka
3. Lösviktsgodis
4. Chips med två olika dippar. Tortilla och Vitlök.


Maten var hur god som helst, vilket den alltid är vad man än köper från Red Chilli här i Väsby.
Frödinge var väldigt annorlunda. Eller nej, egentligen inte men man var beredd på att det skulle smaka som vanligt men så helt plötsligt sitter du med munnen full av pepparkaka. Helt klart värt att prova om ni inte redan har gjort det?

Godiset och chipsen var annars till för att krya på foten och för att ha något att tugga på när vi satt och tittade på Idol. Favoriterna i final - jag tror på Jay. Kan bli svårt att slå honom..!!

I övrigt en väldigt trevlig kväll som avslutades med ett gulligt sms av sjuklingen själv:

Tack för ikväll.. Superduper bra kväll med bästaste sannan <3 <3


Tack gulle! Jag hade också jättetrevligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0