Dag 07 – Min Bästa Vän

Jag kommer kanske bryta lite mot reglerna nu, för jag kommer skriva om två personer som jag anser är mina bästa vänner.

För er som har följt min blogg vet vilka det är. J och B.

J = Johanna är en tjej som jag lärde känna via mitt jobb. Vi började jobba extra på Gallerix nästan samtidigt, jag tror Johanna hade haft ett eller två pass innan jag hade mitt. Men vi provjobbade under samma period. Utan att ses dock.

I början umgicks vi inte så mycket vi jobbade bara. Hon hade mycket på sitt håll och jag hade mycket på mitt. Det var inte förrän kanske 1 år senare som vi började umgås på riktigt. Det sägs att det var Johanna som kom in och lunchade med mig en gång (då jag börjat på Gallerix på heltid) - men jag kommer faktiskt inte ihåg den luchen. Förlåt! :P

På den vägen är det. Vi har varit med om en del tillsammans - inte alltid roliga saker men oftast - det är något som har fått oss att lära känna varandra mer på djupet. ♥


Johanna 21 år



Vi i Grekland 2010



Min andra älsklingsflicka är ingen mindre än B = Becca.
Hon och jag lärde känna henne via min sambo då hon var tillsammans med en av hans kompisar. Trots det att han är long gone så har jag och Becca ett band som ingen kan bryta. Inte ens avståndet mellan Väsby och Råcksta kunde få oss att bryta upp helt. Det finns det många bevis på.

Även jag och Becca har gått igenom saker som inte har varit roliga. Men dessa saker har visat inte bara människor runt om utan även oss att vi är oslagbara. Inte sant Bector? ♥


Becca, smaka på Stockholm 2010



Jag och Becca samma kväll som hennes inflyttningsfest


Utan dom här två underbara tjejerna, hur skulle det gå då?

Massa kärlek! ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

<3 alltid

2010-12-06 @ 23:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0