Dag 09 – Min Tro

Jag är född in i kristendomen och jag är konfirmerad - känner mig väl som en kristen. Däremot kan nog många anse mig - inte vara en sann kristen då jag inte tror på bl.a. Gud.

Min tro är något för mig, speciellt då det är svårt för mig att förklara.

Men säg såhär:

Jag anser mig själv vara kristen (självklart) men däremot har jag nog en del avvikelser då jag har bildat mig en egen uppfattning om saker och ting. 

Om ni vill veta mer - så tror jag att det är lättare om ni ställer konktreta frågor rakt ut. Det blir lättare för mig att svara på den här frågan då!



Kommentarer
Postat av: Amanda

fin blogg! :)

2010-12-08 @ 20:37:05
URL: http://ryttaramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0