Dag 12 – I Min Handväska

Åh herre!
Min handväska var full med skit när jag såg vad nästa utmaning var. Så innan jag satte mig med det här inlägget var jag tvungen att städa ur den lite.

Jag har en tendens att samla på mig en massa saker och bara lägga ner det i väskan. Så jag lovar, man kan hitta, kunde hitta, allt i den. :P

Väskan fick jag av en kompis som räddade en tjej i nöd. Min väska som jag hade innan gick sönder och då gav min söta Sophie mig en av hennes gamla. Tillsvidare.
Men jag blev såld på den och har inte köpt någon ny sedan dess. Däremot är det nog på tiden att jag börjar skaffa mig några stycken. Så att om samma sak skulle hända igen, så har jag fler att ta från.




Tjuvtitta: Kalender, parfym, smink, tuggummi. Mer går det att hitta det kan jag lova! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0