Dag 13 – Den Här Veckan

Den här veckan har ju varit lite spciell med tanke på att det varit julafton och snart bär det av in i ett nytt år. Men visst har jag hållt på med lite saker och mer kommer hända dom sista dagarna på det här året.

Tisdag:
Vaknade hemma hos B's föräldrar eftersom, som jag sa tidigare, vi ska ha hantverkare hemma hos oss hela dagen.

Onsdag:
Jobba kväll och sedan åka hem till Kikkit för lite inflyttningsmys. Det ska bli spännande! :)

Torsdag:
Ledig hela dagen vilket innebär fixa det sista inför nyår och sedan ut och äta med sötaste J.

Fredag:
Nyårsafton - som för tillfället ser ut på följande sätt; middag hemma hos B's föräldrar och sedan eventuellt nyårsfest/inflyttningsfest hos en av våra kompisar. En av mina och J's kompisar kommer hit från Singapore. :D

Lördag:
Sova efter en helnatt och sedan middag och biomys med ♥

Söndag:
I och med att schemat på jobbet inte är officiellt än, så vet jag inte hur det kommer se ut från och med söndag fram till tisdag. Än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0